דילוג לתוכן העיקרי

קרנות השתלמות פותרות כל בעיות

קרנות השתלמות לפתרון תביעות ממוניות

לפי נתוני משרד האוצר, בין התאריכים הבאים: 02.2022 - 03.2019 גדל הפער ברווח בין ביצועי קופות הגמל מהמקום הראשון לאחרון ל29.63%, לכן מומלץ לבחור את גילכם ולבצע את בדיקת שיפור ביצועים בהקדם האפשרי

בחרו את גילכם וגלו: איך כל מי שמחזיק ב-300 אלף שקלים ומעלה בקופות גמל ו/או קרנות השתלמות יכול לשפר את הביצועים בקלות וללא עלות

 

מה היו עושים מיליון שקלים בקרנות ההשתלמות / קופות הגמל

מסלול כללי בשלוש שנים האחרונות? 

בכדי להתחיל בבדיקת שיפור הביצועים בחרו את גילכם:

הבדיקה מתבססת על המלצות משרד האוצר הבדיקה מאובטחת והינה ללא עלות או התחייבות

אלפא פיננסים הינו מגזין חברתי כלכלי שמטרתו להנגיש לציבור מידע בנושא מכשירי השקעה שונים כגון קופות גמל וקרנות השתלמות.

 
 
 

אם יש לך קרן השתלמות ו/או קופת גמל, ישנה אפשרות שתוכל להרוויח הרבה יותר כסף באמצעות בדיקה חדשנית המאפשרת לבצע בחירה מושכלת ​​​ונכונה עבורך.

חודש אפריל עוד מעט מאחורינו ונתוני בתי ההשקעות נחשפים ואלו מספרים שלא נראו מעולם או כמעט מעולם לא. נתחיל עם מור גמל שמגיעה לשיא היסטורי בהעברות עם כ 2.25 מיליארד שקלים נטו. מה שמעיד על כוח משיכה חזק מאוד של עמיתים בעיקר מחברת אלטשולר שחם שמאבדת היקף נכסים עצום של 5.2- מיליארד. שיא כל הזמנים.

למעשה הנטישה של הלקוחות מאלטשולר שחם מספק את מירב הגיוסים במור ובשאר החברות .אלטשולר שחם מצליחה להפתיע עם שיא חדש של העברות שליליות זה חודש שלישי ברציפות ונראה כי חג הפסח יעשה עמה חסד אולם החשש הגדול שם הוא מחודש מאי, אז יפורסמו תוצאות אפריל שכרגע נראות בעיתיות - אבל הכול עוד יכול להשתנות בימים הקרובים. משעמם לא יהיה.
 

 

הבדיקה מתבססת על המלצות משרד האוצר הבדיקה מאובטחת והינה ללא עלות או התחייבות

 

מעשה בישיבה תלמיד ישיבה שישיבתו שלא העלתה את משרתו לאחר כ־סו שנים, כי הרב התובע אינו גר במקום והישיבה אמה נוהגת להעלות את משרתו של ר״מ אא״כ הוא גר במקום.
הסיבה להבחנה זו היא, שר״מ הגו במקום קשור יותר לבחורים, מק בלילות, בשבתות ובחגים, הבחורים יכולים להגיע לביתו ולשוחח עמו, מה שאין כן ר״מ הנוסע אחרי גמר שיעורו לביתו המרותק.
בין הצדדים התגלע ויכוח האם הופרשו לקרנות כל ההפרשים הנהוגים. התובע טען שלא הכל הופרש. הנתבע טען שהכל הופרש כדין. ביה״ד הטיל על הצדדים לגבות את טענותיהם במסמכים מסודרים, כגון, כל תלושי המשכורת במשך שנות עבודתו של הר״מ ואישורים בכתב מהקרנות שיאשרו את מה שהופרש לקרנות.

הישיבה הבאה שאליה הוזמנו עדים ונוערה להיות ישיבה אחרונה נקבעה לח׳ ניסן.

כיצד קרנות מנייתיות מהוות פתרון בתביעה ממונית?

בו׳ ניסן הודיע עורך דינו של הנתבע שהוא יוצא למילואים (אנו מאפשרים יצוגם של הצדדים ע״י עורכי דק, אף כי הדבר אינו הכרחי. עורכי הדין יכולים להקל על עבודת ביה״ד בכן שהם מנסחים את טענותיהם בטיעונים משפטיים והלכתיים, ומכיוון שאינם בעלי דין, טיעוניהם רגועים ועניניים יותר, אך אינם מוותרים על נוכחותם של בעלי הדין עצמם, דחיית הדיון ע"י עורכי דין היא תופעה מצויה. פעמים שהיא נעשית במטרה למשוך את הדיין ולמרוט את עצביו של הצד שכנגד. במקרה זה התרשמנו שסיבת הדחיה היתה עניינית ואמיתית.)

בכב' ניסן התקיימה הישיבה הבאה. הופיע עד אחד, ר״מ באותה ישיבה שאישר את העובדה שרמי״ם מקבלים כעבור 10 שנים העלאה בדרגה למשרה וחצי. חקירת העד התמקדה בשאלה, האם רב צבאי נחשב כר״מ נחות. הוא טען שלא, אם כי הודה שהוא עצמו לא היה מוכן לשמש כר״מ צבא. סיכומי הצדדים הכילו את תמצית הטענות, מסמכים וכמו״כ תקדימים משפטיים מבתי הדין לעבודה.

את המשך פסק הדין תוכלו לקרוא בכרך שערי צדק י

PDF

sample

selected
Off