דילוג לתוכן העיקרי

קורבנות הטרדות מיניות

שאלה

לידיעתך, הגבתי כדלהלן באתר:

פילגשים בגבעות

דבר ידוע ומפורסם מלפני מחקר העיתון הזה שהקהילה הדתית-חרדית נותנת חסינות לעברייני מין שבתוכה ומבקשת מהנשים המותקפות (ולפעמים בחורים) לשתוק כביכול "לטובתם". לטובתם??? לשתוק, זה גיהינום!!! אם הרב כל כך נסער על "אמבוש תקשורתי" של מה בכך, הוא יכול להבין את
הנזק הרגשי העמוק הנגרם לנערה ש"רק" פותה! גם ידוע ומפורסם שהמשטרה עצמה סוגרת המון תיקים כאלה בטענת "חוסר עניין לציבור" (ולפעמים לבקשת הרבנים כפי שידוע לי אישית). ההבדל בין "אונס" ו "פיתוי" שהרב לימד את הנערה אינו רלוונטי למקרה דידן, וגם לא רלוונטי אם הנערה צעקה לעזרה או לא. "פיתוי" כזה הוא עברת מין אפ' אם לא הגיע ל "מעשה" ומשה קצב יושב בכלא על נשיקה על הלחי - לו עשו לינץ'!!!
הרב היה צריך לא רק לייעץ לנערה להגיש תלונה, אלא גם לתמוך בה וללוות אותה למשטרה. זה מה שהיה עוזר לה מאוד בחיזוק ובשידוכים...

... ואז, בדין אמת, הרב היה גם מגלה את האמת שמדובר באמבוש!

שאלתי (מה שלא כתבתי באתר):
על מה אתה כל כך נסער? שעשו לך אמבוש, או שהעיתון הזה מלא פרסומי תועבה המפתים (רק מפתים) את הגברים כבעל פעור?

תשובה

כיון שלצערי, כנראה, אינך היחיד, הללו שהם חכמים בעיני עצמם, בשונה מתורת ה', שהיא מחכימת פתי.

לכן מוצע בזאת, שמכאן ואילך, יש להמליץ למתייעצות בדבר הטרדה מינית, לאנשים כמוך, אתם בוודאי תייעצו חינם אין כסף כמונו הרבנים.

ואתה, וכיוצא בך, תייעצו את העצה הנכונה לפי דעתכם, להתלונן במשטרה, בכל מקרה, ואתה, וכיוצא בך, גם תלוו את המתלוננת למשטרה, ושם היא תיחקר בהקלטה ובצילום ע"י חוקרי המשטרה, אם בעל אותה, או רק נגע, ומה בדיוק עשה, ומתי עשה, והיכן עשה, ובאילו נסיבות.

ואם היא תאמר שבביתו של המטריד, בזמן שבתו הלכה למכולת, הוא נעל את הדלת והחל להטרידה, והיא לדבריה התנגדה, אך לא צעקה, כי לא נעים היה לה לצעוק.

והחוקר יזמין החשוד, וזה יאמר, לא היה ולא נברא, והיא מדמיינת. כי איך יעשה זאת בבית מגורים משותף, שבתו עלולה לחזור בכל רגע וכן אשתו, וכן אם תצעק בבית ישמעו, ואז תתקבל גירסה מול גירסה.

ויוצע לעשות בדיקה במכונת אמת. ושוב, ואז המסכנה הזו, תלך גם למכונת אמת, בליווי שלך, וכיוצא בך, "ושוב תיאנס בשאלות".

ואם הדבר יגיע למשפט, גם אם החשוד יודה שנגע בה ויטען שזה בהסכמה, וגם שם תיחקר בחקירות שתי וערב של בא כוחו של החשוד, בשאלות מביכות ומטרידות, "תיאנס" בשלישית.

ואולי השופט יאמר, שקשה לו להרשיע את הנאשם, בגלל שאין הוכחות למעלה מספק סביר.

וכן "תיאנס בשלישית". והכל בליווי שלך, וכיוצא בך.

וכנראה שכך תעשה לבתך, חלילה, אם יקרה לה, דבר כזה, אבל תפילתי שלא יקרה לה דבר כזה.

אם אתה אדם אמתי, וקראתי תגובתך לתגובתי, בכובד ראש, בלי דעות קדומות, תודה שטעית.

אבל תסכים עמי, שמלבד הדאגה למתלוננת, להציע לה את העצה הטובה לה, שהיא רע במיעוטו כלפיה, יש צורך לדעת לטפל בחשוד, כי אסור שאחד כזה לא יטופל, והאמן שיש ונמצא ביחד דרכים לכך.