שמחת תורה
ל"קי לכבוד מורנו ורבנו. מנהגנו לקרוא בזאת הברכה עד חמשי, לאחר מכן כל הרוצה, עולה לכל מברך שיירצה ולאר מכן עולה חתן תורה. 1האים מבחינה הלכתית ממנהג זה לא נוגד את ההלכה
2. קרא, שילד עלה לקריאה ובחר במברך, שבוא אמור להתחיל חתן התורה, האם זה אפשרי.
3. האם במוצאיי יום טוב אומרים ויהי נועם
4. ישנם שנוהגים לסיים הפטרה, ולאר מכן עושים הקפות ורק בסוף היום מתפללים מוסף, האם מנהג זה תקין
5. מורי התנגד לריקודים עם ספר תורה מדוע6. בסיום קריאת התורה אומרים אשר נטעה בנו ולא נטע בנו מהוא הטעם
1-2. השאלה לא ברורה לי.
3. לא.
4. אם מתפללים מוסף לאחר שהגיע זמן מנחה גדולה, מנהג זה אינו תקין, אלא יש לתקנו באופן שיסיימו את ההקפות ויתחילו תפילת מוסף לפני שהגיע זמן מנחה גדולה.
5. מרי התנגד לריקודים שיש בהם משום איסור ריקוד בשבת וביו"ט. אך מרי לא התנגד שנהגו כמנהג הנפלא של יהודי תימן, לפיו חכמי תימן וזקניו החזיקו ס"ת בהדרת קודש, ובשמחה, והגביהו מדי פעם את עקב רגליהם או כיפפו מעט את ברכיהם.
6. השאלה לא ברורה לי.