דילוג לתוכן העיקרי

האם להתחיל לצאת למרות קשיים אישיים

שאלה

שלום כבוד הרב!
אני בן 21. הייתי בישיבה, וכרגע אני בצבא. בזמן שהייתי בישיבה, כנראה התחלתי להקצין בכל מיני דברים, ודקדקתי עם עצמי מאוד. הייתי מאוד לחוץ וכו', היו לי חששות רחוקים לגבי איסורים הלכתיים, היה לי קשה.
לבסוף, יצאתי מהישיבה, וכרגע אני בצבא במסלול יחסית ארוך. השנה התחלתי ללכת לטיפול, שהוא מעין טיפול נפשי ורגשי, כדי לחזור למסלול הנכון מבחינה נפשית ורגשית, כדי שאחיה ברוגע. המטפלת אמרה שיש לי חרדות. ברוך ה' אני מרגיש יותר טוב ממה שהייתי, אך עדיין לא 100 אחוז.
לשאלתי,
הייתי רוצה להכיר מישהי. יש מישהי שיש ביכולתי להתחיל להיפגש עמה, היא נראית טוב בעיניי, וממה ששמעתי היא בחורה טובה מאוד. אולם, אינני יודע אם הזמן הזה, הגם שאני הרבה יותר רגוע ממה שהייתי, אך עדיין לא ממש, האם זה זמן נכון מבחינתי לעשות זאת, או לא. כי אני רוצה להיות יותר יציב ורגוע עם עצמי, ואני לא יודע אם זה ראוי כלפיה, שאתחיל לצאת עמה בעודי עדיין לא רגוע ב100 אחוז, כגון שאני חושש לעתים חששות רחוקים כאלו ואחרים. מצד שני, אולי אם אהיה בקשר עם מישהי זה גם ירגיע אותי.
אשמח לדעת מה אתה חושב, במידה והייתי מספיק ברור.
תודה רבה!

תשובה

אתה מספיק ברור, אבל עניין כמו העניין שלך ראוי שתברר אותו פנים בפנים עם רב שמכיר אותך היטב באופן אישי, וה' ייתן לך מרגוע הלב, וימלא כל משאלות לבך לטובה.