דילוג לתוכן העיקרי

מודים לה' על התשועה בחיסול רב המרצחים נסראללה ימח שמו היהיר ומתפללים שיסייענו לחזור בתשובה על מנת שנגיע ליעדינו עם ישראל ותורת ישראל בארץ ישראל

אתמול הקדוש ברוך הוא סייע לכוחות הביטחון שלנו, השם ישמרם ויחיים, וישלם להם גמולם - גמול טוב. חיסלו את אחד מגדולי הצוררים שקמו לנו בתקופה הזו, יימח שמו וזכרו, אשר זרע הרס, רצח ושנאה. ולכן, אנו צריכים להודות לקדוש ברוך הוא, אבל עדיין להתפלל אליו שיסייע לנו לנקות את השטח מפני כל אותם אויבים שהוא זרע סביבנו, כדי להמשיך לפגוע בנו.

אוי לאדם אשר מתגאה ומתרומם. בסופו של דבר, הוא לא רק פוגע בעם ה', אלא כביכול חס וחלילה פוגע במלכות שמיים, למרות ששם שמיים נישא בפיו. אבל היוהרה, הגאווה, הפעלת הכוח והשנאה והשטנה הם הפגיעה באמונה בבורא עולם. אין יראת אלוהים. אם יש יראת אלוהים, יש מגבלות לכוח, יש מגבלות לדיבורים, יש מגבלות ליוהרה ולכל הדברים האלה.

לכן, ישועה גדולה עשה עמנו הקדוש ברוך הוא וגם חיזוק האמונה בקרבנו, שהקדוש ברוך הוא ימשיך וישמור עלינו וישגיח עלינו בעין חמלתו.

יהי רצון שנכתב ונחתם בספר החיים, ובעיקר שהקדוש ברוך הוא יסייע לנו לשוב בתשובה שלמה, ונשוב להיות בניו רחומיו. נזכה להיות עם השם בארץ השם על פי תורת השם, ונזכה לגאולה ולביאת משיח צדקנו במהרה בימינו, אמן.